Učenici i nastavnice Hrvatskog jezika i Likovne umjetnosti marljivo su radili tijekom listopada i studenog te su nizom aktivnosti obilježili Mjesec hrvatske knjige. Budući da su nastavnice ujedno i članice Erasmus+ projekta Obojene misli, radionice su povezale s ciljevima projekta kako bi potaknule učenike na kreativnost i stvaralaštvo. Učenici su obogatili hol škole svojim radovima nastalim na kreativnim radionicama koje su osmislile nastavnice Dijana Miklin, Simona Košnjak i Adrijana Levatić, a sve radove možete pogledati u digitalnom obliku. Što o svemu kažu nastavnice, pročitajte u nastavku:
Budući da je tema ovogodišnjeg Mjeseca hrvatske knjige pripovijedanje, učenici 4.g razreda pisali su priče o mitološkim (anti)junacima u suvremenom dobu.Svaki je učenik trebao proučiti jednog lika bilo koje mitologije svijeta i osmisliti njegovu priču koja je smještena u suvremeno doba. Također, učenici 4. razreda gimnazije pisali su ideograme prema odabranom motivu, svaki je učenik napisao jedan ideogram poštujući da se pisana i slikovna razina nadopunjuju i smisleno nadovezuju. (Dijana Miklin, prof.)
Učenici 3.e razreda prisustvovali su kreativnoj radionici izrade portreta hrvatskih književnika koji su uglavnom pisali pripovjedne tekstove. Najprije su se prisjetili života i književnog opusa odabranog književnika kako bi što bolje mogli prikazati njihove karaktere. Portrete su izradili kombiniranom tehnikom kolaža i flomastera. (Simona Košnjak, prof.)
Na izbornoj nastavi Hrvatskoga jezika učenici 3.a i 3.b razreda čitali su usmene pjesme i pjesme Antuna Gustava Matoša te su dobili zadatak snimiti čitateljski nagovor kako bi druge učenike, nastavnike i sve čitatelje potaknuli na čitanje Matoša i njegovih pjesama. (Adrijana Levatić, prof.)
Također, učenici su prisustvovali predavanju Ande Bukvić Pažin povodom Mjeseca hrvatske knjige u Narodnoj knjižnici Vrbovec. Učenici u pratnji nastavnica Antonije Bratić, Dijane Miklin i Adrijane Levatić rado su se odazvali pozivu ravnateljice Martine Sanković te su nastavnice prethodno razgovarale s učenicima koji vole čitati kako bi se aktivno uključili u predavanje. Učenike je zanimalo kako poboljšati svoj odnos prema pisanoj riječi te kako se uspješnije organizirati za čitanje kada nema previše slobodna vremena. Povezanost s gradskom knjižnicom iznimno nam je važna i uvijek rado prihvaćamo suradnju. Također, imamo velik broj zainteresiranih učenika za volontiranje u knjižnici pa je to nova vrsta suradnje koju planiramo ostvariti u narednim mjesecima.